Wie

Jag är seeeg på att skriva. Jag har typ inte tid men endå e jag hemma. För mycket syskon och leka med kanske... På torsdag kommer Caroline!:D wie wie. Och Catte saknar vi<3 Och Kira<3 Och muttorna<3 Och pappa<3 Och Joniz<3 Alla.  Har jag nämnt att min far har en blogg. paganini.blogg.se om ni vill veta om träning så läs men min e coolare. Det är förseten han som är kapten hadock! Ett stort tack till Johan i min klass för att han tar på sig uppdraget och lära mig o åka skidor.  Idag var jag duktig och åt sallad till lunch men det sprck på bullboden...Borde kanske läsa min faders blogg lite oftare. Han skriver dagens mat. Vad skriver jag, dagens snacks eller? det ska jag fan göra! Okej dagens snack är= Chocklad biskvi. Ohalalla. Puss hej *****pastej.

Kommentarer
Postat av: Kira

***** betyder inte lever..

2009-01-28 @ 00:18:32
URL: http://isureamhardtobeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0