Tacco!

Nahnahnahnah! Jag är trött efter en ynka semla.  Äh ta det som en man. Men vem e din man?!  Ett internt skämt..... Parri åt en bit av min macka idag. För att jag är duktig och äter frukost fast den måste ätas på tåget. En och annan liten ladysmith ville också smaka, och det fick hon. Idag var vi på bibblan med klassen och jag, kajsa och anno skrev en intervju om Agda nillsdotter. Som var hushållerska och utförde olika sysslor. Kanske var hon en amma också. Imorrn kommer Carro! Jag har nog skrivit så dom senaste dagarna men då har jag escrivir fel. Erika vi syns imorrn! Åberg är man nog att åka skidor med mig. Nobody ever talks to me! (Lawrence school of rock)

Kommentarer
Postat av: Kira

Haha, juste! :) Nobody ever talks to me :(

2009-01-28 @ 23:20:32
URL: http://isureamhardtobeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0