Poker face

hejsan en dag som denna. Jag har precis kommit hem från jonas. Jag är tråkig idag och har i nget vettigt å skriva. Men jag vet att jag ska träffa Lina nu iaf. Sen så väntar jag från svar från Kira. Jag hoppas att min mor  kommer hem idag!!  Mottagingen  var fuckad igår för qomvik. Jag skrev mess med muttan men fattade ingenting....Imorrn är det sam B igen. Woho! Jaja jag är ingen pluggisnörd men det är faktiskt kul! Lalallaahh. Nu ska jag pussa ihäl min bror sen ducsha. Förseten så pratade jag med carro igår! Min vän som fick barn i höstas! Vi ska träffas snart. Jaja hejdå<3

Kommentarer
Postat av: Cat

Haha qomvik :D haha, ååh, jag vill också träffa carrooo :(

2009-01-18 @ 15:50:34
URL: http://psychosexual.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0