Pizza

Jag har inte skrivit något idag, ÅNGEST! Jag har varit i skolan och studerat flitigt idag:) Jag kom hem vid halv 4. Då snäll syster som jag är, så tog jag med mig min lillebror ut på pulkafärd. Fast lekparken var intressantare och han fick typ utbrott så jag fick bära honom över hela sätunaparken. Not very nice! Och sen efter när vi kom hem så slog han sig i bordet och blödde. Då kramades vi i harmoni och allt blev bra:) Jag är irreterad som ett djur nu. Catrine fick lida av mina beklagningar<3  Erika är sådär spårlöst borta som hon är ibland:P Hellu? Jahaja. Vad ska man säga nu då. Jag såg en film idag i skolan med en björnkille som skulle skydda björnar men blev tillslut uppkäkad. Det var riktigt. Ganska sorgligt för att han var väldigt annourlunda och kanske lite missförståd. Men skön var människan iallafall:D Haha. Jag har en jättebra ide!:D Om ni visar min blogg för andra så får jag många läsare så blir alla superglada och lyckliga?:) Jag fyller ju år snart, 15 Juni lixom hallå.... Någon måtta får det tamefan vara. KRYSSNING = TAXFREE!! GODIS!! Pusshej<3

Kommentarer
Postat av: Cat

Jag lyssnar alltid på dig <3 :D

2009-01-20 @ 08:01:04
URL: http://psychosexual.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0