Jag heter frida o är sjukgymnast

Hääj. Jag hann inte skriva igår barn. Jag gick till willys direkt efter skolan och mötte Erika. Vi köpte fläskfile och grejer och gjorde en as god middag. Gratinerad fläskfile med grönsaker o potatis koketter. Och vi åt som om att vi aldrig hade sett mat förut...Och efteråt chips o dipp. Mumma! Vi såg också på molyn roge eller hur det stavas....Sen gick Erika på toa så somnade jag nästan. Sen så åktej ag hem till Jonas o sov:) Idag var jag hos Jonas farmor som fyllde år. Ikväll blir det hemgång till Jonis. Naaz. Imorrn ska jag föresten till jocke med muttorna!:P Plugga matte vare. På måndag sam B prov, fuck!

Kommentarer
Postat av: Kapten Haddock

Vart nämner du sjukgymnasten i texten??

2009-02-01 @ 11:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0