Hola

Hej mina vänner. Idag har jag varit för upptagen för att skriva:O! Jag började med att vara i skolan. Sen så kom Carro till skolan med sin bebii, Leon. Super gullig! Alla ville gosa med honom och Indiana Kerstin blev dö kär. Vi åkte sen hem till mig och käkade pizza...För att det är nästan lördag. Erika kom till mig och hade på sig sin vackra skinnjacka. Vi gick i det kalla vädret typ en timmer. Mitt huvud förfrös. Sen så gick vi in och så åkte Carro hem igen. Efter det var ja o erika barnvakter och vi var duktiga. Sen så åt jag middag, kyckling med bagutte. Och inte nog med det. Vi kollade på Ronja rövardotter efter det. SEN så var min dag fulländad. Mycket men riktigt kul. Nu kolla jag såklart på tv 4 fakta. Imorgon ska jag äta en romantisk middag med Erika. Ooo så trevligt må ja säga. Och jag vill meddela en glad nyhet, att jag och Anna ska få ett barn. Vi tänkte dela  på förlossningen. Som Carro sa, man vill ju inte spricka från näsan till bakhuvudet lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0