Gah

Alltså! Jag har inte skrivit på hela helgen:O I fredags så var jag hemma hos izzzzzabella med Anno. Det var naasz. Vi kollade på mean girls:P Skojig film ju. och i fredags så var jag med Erika och Lina:) Vi var hmma hos Lina och såg twilight eller hur man skriver...Den var bra, men inte så mycket *action* som jag hoppats på... Igår så var jag med Jonazi hela dagen typ. Vi såg bolt:D Den var faktiskt bra! Åh... Elände. Mitt comviq kompis har gått ut:( Och vi har en bokrecension och en bok presentation. Snacka om jobbi. Den 17 Februari ska jag åka skidor för första gången i mitt life:D Woho. Det ska bli kulisch.  Idag har  jag haft sam B. Och vi skämde ut oss för John!  Lahahahla. (a)  Jsg måste skriva lite oftare känner jag. Men en bild piggar upp alla!

Kommentarer
Postat av: Kapten Haddock

Tack älskling...min blogg klår din numera..haha

2009-01-26 @ 16:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0